lunes, 16 de julio de 2012

CUPCAKES DE CAIPIRINHA



Aquest finde anàvem a fer una BBQ amb tota la colla d'amics i volia fer alguna coseta de postres, refrescant i que acompanyés a la post comilona.

Hem vaig decidir per fer uns cupcakes de caipirina que he tret del blog de la Raquel Vasconcelos, Cakes y etc. Ella els va anomenar "Caipicupcakes"...molt original!!



Jo només vaig fer una petita modificació: en lloc de fer servir merengue italià per decorar-los, hi vaig fer uan SBC amb la cachasa i suc de llimona, i hi vaig posar una mica de colorant verd.

Crec que van quedar prou curiosos i van tenir molt d'exit!!




2 comentarios:

  1. "Brasiiiil, lalalalalala..."
    Preciós t'han quedat!
    M'alegro que hagi estat un éxit!

    Beijinhos!
    Raquel

    ResponderEliminar
  2. Que bunics!!
    Fan ganes de menjar 2 o 3 amb un troçet de llima!
    Ñam :D

    un peto!

    ResponderEliminar