lunes, 16 de enero de 2012

BANDA DE FRUITA AMB NATA

Aquest diumenge hem anat a casa els meus pares a repetir el dinar de Nadal...com que anem de restaurant aquell dia, a la meva mare li va quedar "el gusanillo" de fer el dinar de Nadal tipic...i ala, hem tornat a menjar escudella i carn d'olla.
Per rematar-ho, vaig fer una banda de fruita amb nata...deu meu quin fart de menjar!! a veure si començen la dieta ja...jijiji


Ingredients:
- Pasta de full (jo el compro al Mercadona)
- 500gr de nata per montar
- 2 cullerades de sucre
- Fruita fresca variada segons la temporada

Elaboració:
- Posem la pasta de full a sobre la safata del forn i li donem la forma que volem. Punxem la base perque no s'infli.
- La pintarem amb ou perque quedi mes rosseta i ho posarem al forn a 200º fins que estigui ben rossa.
- Montem la nata afegint-li un parell de cullerades de sucre.
- Mentrestant, tallem la fruita al gust i deixarem que s'arrefredi la pasta de full una mica.
- Disposarem la nata per sobre la pasta de full.
- I després la fruita al gust.
- Opcional. hi podem posar una mica de gelatina per sobre perque quedi una mica més brillant.





1 comentario: